سخنرانی های حجت الاسلام محسن قنبریان

سخنرانی های حجت الاسلام محسن قنبریان


بنام خدا
باتوکل برخدا قصد داریم دراین وبلاگ کلیه سخنرانی های حجت الاسلام محسن قنبریان را گردآوری نماییم.
اینجانب از پامنبری های استاد هستم وبه این شاگردی افتخار می کنم.

طبقه بندی موضوعی

نسبت انقلاب اسلامی و ظهور

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۳۹ ق.ظ

حجه الاسلام قنبریان

حجم : 14 مگابایت دانلود

 

سخنرانی حجه الاسلام محسن قنبریان در شام رحلت امام با موضوع “نسبت انقلاب اسلامی و ظهور” . بررسی زاویه دید امام خمینی(ره) با برخی یاران

نظرات  (۱)

سلام
بنده مدیریت وبلاگ و سایت پایگاه ولیعصر بودم اما بخاطر مهاجرت به قم، سایت تعطیل و وبلاگ غیر فعال شد.
از اینکه دارید راه بنده رو ادامه میدید و جای خالی رو پر کردید تشکر می کنم
از این عالم بزرگ بیشترین استفاده را بکنید...
توصیه میکنم دنبال طرح های جدید باشید و خلاصه سخنرانی، پیش سخنرانی، عکسها و فیلمهای ضمیمه و طرح های دیگر بصورت منظم استتفاده کنید تا هم مخاطبان شما افزایش یابند و هم مطالب ایشون بیشتر مورد بررسی قرار بگیره.
سعی کنید همه سخنرانی ها رو بزارید و تیتر های زیبا و عکس های جالب و پوستر ها رو فراموش نکنید
از کانال ایشون و خودشون هم می تونید کمک بگیرید
جهاد می کنید
موفق باشید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی